З метою сприяння інтеграції ефективних методів вирішення конфліктів, що виникають у сфері корпоративної безпеки,на базі АПКБУ було створено Комітет з альтернативних способів вирішення спорів (медіації).
Місія комітету: сприяння сталому розвитку та ефективності сфери корпоративної безпеки в Україні через інтеграцію та популяризацію альтернативних способів вирішення спорів, зокрема медіації, як ключових інструментів для попередження, мінімізації та врегулювання конфліктів у професійному середовищі.
Комітет прагне зміцнити довіру, співпрацю та взаєморозуміння між усіма учасниками ринку корпоративної безпеки, сприяючи тим самим створенню безпечного, ефективного та збалансованого бізнес-середовища.
Ключові аспекти місії комітету включають:
-
Інтеграція та популяризація медіації: Введення медіації як стандартної практики вирішення спорів у галузі корпоративної безпеки
-
Професійне середовище: Фокус на професійному середовищі учасників ринку корпоративної безпеки, включаючи організації, фахівців та інші зацікавлені сторони.
-
Співпраця та взаєморозуміння: Зміцнення відносин між учасниками ринку через діалог, співпрацю та вирішення конфліктів на основі взаємної поваги та розуміння.
-
Створення безпечного бізнес-середовища: Створення умов для забезпечення безпеки, стабільності та довіри в бізнес-середовищі, що є основою для сталого розвитку та процвітання. Місія комітету служить фундаментом для його діяльності та спрямовує його стратегію та ініціативи у відповідність до загальних цілей Асоціації професіоналів корпоративної безпеки України.
Мета комітету: Головною метою комітету є впровадження та популяризація альтернативних способів вирішення спорів, зокрема медіації, як ефективного інструменту для розв’язання конфліктів у сфері корпоративної безпеки, зокрема:
-
Підвищення обізнаності серед членів асоціації про переваги медіації як альтернативного способу вирішення спорів.
-
Розвитку навичок АВС та вирішення конфліктних ситуацій серед професіоналів у сфері корпоративної безпеки.
-
Зміцнення корпоративного управління та внутрішньої безпеки через запобігання та ефективне вирішення конфліктів.
Питання, які комітет може вирішувати:
-
Розробка стандартів і процедур:
-
Встановлення стандартів і процедур для використання медіації у вирішенні спорів, пов’язаних з корпоративною безпекою.
-
Розробка стандартів альтернативного вирішення спорів (АВС) та корпоративної соціальної відповідальності бізнесу (КСВ) для включення їх в політики з корпоративного управління компаній.
Освітні програми: Організація тренінгів, семінарів та майстер-класів для підвищення кваліфікації професіоналів у сфері безпеки, зокрема щодо підходів та способів вирішення конфліктних ситуацій, ненасильницької комунікації, ведення переговорів, медіації.
Навчання та сертифікація: організація навчального курсу “Базові навички медіатора”, з додатковою спеціалізацією “Корпоративний медіатор”, з метою навчання та сертифікації медіаторів для сфери корпоративної безпеки, у відповідності до вимог Закону України “Про медіацію”.
Консультування та підтримка: Надання консультативних послуг і підтримки членам асоціації у питаннях вирішення конфліктів та медіації.
Залучення експертів: Співпраця з експертами в галузі медіації та корпоративної безпеки для обміну знаннями та кращими практиками.
Співробітництво: Встановлення партнерства з іншими організаціями та інституціями для розвитку медіації як методу вирішення спорів.
Цільова аудиторія комітету: Діяльність комітету буде цікавою та корисною для:
-
Професіоналів у галузі корпоративної безпеки: Керівників служб безпеки, аналітиків ризиків, менеджерів з корпоративної безпеки.
-
Керівників компаній: Топ-менеджмент, який зацікавлений у зміцненні корпоративного управління та внутрішньої безпеки.
-
HR-спеціалістів: Професіоналів з управління персоналом, які займаються вирішенням конфліктів у колективі.
-
Юристів та адвокатів: Фахівців, які спеціалізуються на корпоративному праві та вирішенні спорів.
Створення Комітету з альтернативних способів вирішення спорів не лише сприятиме розвитку ринку корпоративної безпеки в Україні, а й зміцнить довіру та взаєморозуміння між учасниками бізнес-процесів, знизить кількість конфліктних ситуацій та сприятиме створенню більш ефективного та збалансованого бізнес-середовища.