Інформаційні атаки і стихійна поява недостовірних матеріалів у традиційних ЗМІ і соціальних мережах стали постійною частиною діяльності будь-яких компаній будь-де у світі.
В Україні ці кризові прояви мають ще більшу частоту і силу з огляду на загальну ситуацію в країні. Здебільшого появи негативу в інформаційному просторі (а навіть один пост у соціальних мережах за певних обставин може генерувати суттєвий репутаційний ризик), становлять загрозу корпоративній репутації і тягнуть за собою матеріальні збитки. Фейкові новини, шантаж з боку «активістів», необґрунтовані провокативні рекламації споживачів і «споживачів», рейдерські атаки, замовні журналістські «розслідування» - лише декілька прикладів таких подій. На жаль, системи ризик-менеджменту і антикризового менеджменту загалом у корпоративному секторі працюють не завжди ефективно, а PR-можливості захисту від ризиків різних типів використовуються не повною мірою. Тоді як репутаційний ризик-менеджмент має стати органічною частиною системи забезпечення корпоративної безпеки.
Саме тому Комітет АПКБУ з питань кризових комунікацій ініціював проведення семінару, присвяченого цій проблематиці. Учасники семінару отримають цілісне уявлення про функціонування корпоративних систем ризик-менеджменту на прикладі практичних кейсів різної галузевої спрямованості
Аудиторія семінару: топ-менеджмент, керівники структурних підрозділів корпоративної безпеки, керівники і співробітники PR-підрозділів, керівники і співробітники юридичних підрозділів компаній.
Захід відбудеться за підтримки Агенції PR-Service та юридичної фірми Sayenko Kharenko.
Дата проведення: 21 червня 2018 року
Тривалість: 4 години, з 14.00 до 18.00, початок реєстрацій о 13.30
Місце проведення: Бізнес Конференц-хол INVERIA, вул. Володимирська 49а, зала Open Space
Структура семінару:
-
Майстер-клас Олени Дерев’янко, голови Комітету АПКБУ з питань кризових комунікацій, д-р екон. наук, сенатор Європейського Економічного Сенату, співзасновник агенції PR-Service - № 1 в Україні відповідно до рейтингу Всеукраїнської рекламної коаліції, віце-президент Української PR-Ліги
-
Кейс-марафон від Комітету АПКБ з питань кризових комунікацій. Спікери:
-
Ганна Лічман - начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ», директор Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ», експерт в галузі корпоративних комунікацій та медіа, професійний досвід більше 18 років, “Кращий PR-експерт торгової галузі», член Спілки журналістів України з 1996 р.
-
Віра Тарасенко - керівник PR-служби Forward Bank, раніше очолювала управління зі зв'язків з громадськістю української групи компаній BAYADERA GROUP, а також кількох системоутворюючих банківських установ (була керівником корпоративних комунікацій "Альфа-Банку", працювала у Першому Українському Міжнародному банку тощо).
-
Сергій Костюков - директор Агенція AG Communications, експерт в сфері стратегічних та кризових комунікацій, має досвід реалізації проектів для Intel, Hewlett Packard, Міністерства соцполітики, клінік Into-Sana і Феофанія, Carlsberg та ін.
-
Cпеціальний гість Михайло Апостол з виступом на тему «Як влада може допомогти бізнесу протистояти рейдерам в реальному світі і інформаційному просторі» - Голова Антирейдерського комітету, радник першого віце-прем’єр Міністра України з питань економічного розвитку і торгівлі України, радник Міністра внутрішніх справ України, екс-народний депутат України, доктор філософії.
Для участі необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням:
https://goo.gl/forms/4w88EleaRd5vzp2D2
